Ako urobiť z náhodného návštevníka stáleho čitateľa?

3

Stály čitateľ z náhodného návštevníka (Hosťovský príspevok)

náhodný návštevník nášho blogu vôbec nejakú šancu stať sa našim pravidelným čitateľom a zobrať si niečo z našich rád? Skúsme sa vžiť do role niekoho, kto niečo na internete hľadá a Google mu ponúkne našu stránku. Je logické, že sa bude zaujímať hlavne o obsah článku, lebo tam je niečo, čo hľadal. No keď nájde tú informáciu, zrejme náš blog opustí a viac sa nevráti.

V tomto príklade bol potencionálny nový čitateľ istotne stratený. Dá sa však urobiť niečo aby sme ho prilákali aj znovu? Dá! A v tomto článku si ukážeme pár tipov, ako toho dosiahnuť.

V prvom rade si treba nájsť našu zlatú strednú cestu a určiť hranice. Pretože ak napcháme pri článok veľa informácií o našom blogu a o nás, stane sa všetko neprehľadné. Tým môžme stratiť aj niektorých pravidelných čitateľov. A za ich stratu nám to nestojí.

Pokračovať ďalej v príspevku Ako urobiť z náhodného návštevníka stáleho čitateľa? »

Ako si najviac užiť komentovanie na tomto blogu?

5

Ako si najviac užiť komentovanie na tomto blogu? (Aktualizovaná verzia z 1.2.2010)

Mýlite sa niekedy pri komentovaní a chcete to opraviť? Chcete odkázať priamo na komentár, na ktorý reagujete? Alebo chcete získať hneď dva aktuálne odkazy na vašu stránku? Dnes sa dozviete, ako na to a ešte niečo naviac!

3 malé vylepšenia

Malé vylepšenia súvisiace s komentármi boli pridávané postupne a sú tu hneď tri.

Bočný panel, zjavujúci sa na každej stránke, obsahuje teraz úvodné slová najnovších komentárov. Komentáre sú zotriedené podľa toho, ku ktorému príspevku boli pridané. Za nadpisom článku je v zátvorke číslo udávajúce celkové množstvo komentárov k tomuto článku. Po kliknutí na nadpis sa prenesiete priamo na daný článok. Po kliknutí na meno autora sa dostanete k vybranému komentáru.

Pokračovať ďalej v príspevku Ako si najviac užiť komentovanie na tomto blogu? »

10 krokov k úspešným hosťovským príspevkom

7

Hosťujúci blogeri si u nás pripadajú ako z inej planétyBlogy sú o tom, aby ľudí spájali. Preto sa hneď na začiatku rozhodnite, či budete na vašom blogu prijímať i príspevky od iných ľudí, prípadne porozmýšľajte o blogu, kde by ste mohli uverejniť váš hosťovský príspevok. Veľmi zriedkavo sa u nás stretneme s tým, že na blog, založený jedným človekom, prispieva viac ľudí.

Po vynechaní veľkých stránok združujúcich blogerov sa dostávame k naozajstným blogom, kde zistíme, že jeden blog = jeden autor. Výhodou tu je, že čitateľ vie, kto príspevok pridal, má názor na jeho odbornosť a vie, či ten autor vtipkuje alebo píše skutočné zážitky.

Avšak je možné prispievať aj na stránky druhých blogov a blogerov. Prečo to robiť? Môžete si tak zvýšiť návštevnosť, pomôžete druhému blogerovi na chvíľu “vydýchnuť” a v neposlednom rade je to tiež oživenie.

Ako postupovať, ak chcem uverejniť môj príspevok na blogu niekoho iného?

1. Dajte o sebe vedieť

Pokračovať ďalej v príspevku 10 krokov k úspešným hosťovským príspevkom »

Aké rozhodnutia urobiť pred spustením blogu?

1

Aké rozhodnutia urobiť pred spustením blogu, aby sa veci nemuseli meniť za behu?Aby ste neskôr nemuseli meniť na blogu kopu vecí za behu, je dobré si určiť smer ešte pred jeho spustením. Hneď na začiatku plánovania tvorby blogu je dobré si zodpovedať nasledovné otázky:

  • Budem zobrazovať nejakú reklamu?
  • Ak áno, kedy je vhodná chvíľa začať?
  • Komu je blog určený?
  • Aké signály vysielam?

Rozmýšľajte od začiatku, pre koho budete písať. Budú to mamičky na materskej alebo skúsení programátori? Muži alebo ženy? Bezdetní? S akým príjmom?

Pokračovať ďalej v príspevku Aké rozhodnutia urobiť pred spustením blogu? »

3 otázky pred spustením firemného blogu

Pred spustením firemného blogu si zodpovedzte tieto 3 otázkyAko sa tak blogovanie dostáva do popredia internetového marketingu, začínajú nad ním postupne uvažovať i viaceré firmy. Ako však zistiť, či môže firemný blog pomôcť i vašej spoločnosti? Zodpovedzte si nasledujúce tri otázky pred spustením nového blogu a zistite, či môže byť prínosom i pre vás.

1. Je blog nevyhnutnosť alebo zbytočný rozmar?

Pokračovať ďalej v príspevku 3 otázky pred spustením firemného blogu »

Prestaňte byť TÝM mužom! Používajte Gravatary!

20

Prestaňte byť tým mužom! ...alebo gravatar v akciiTeraz si asi myslíte: ktorým mužom? alebo veď som žena! Áno, všetko je v poriadku. Pozrite sa na tieto dva obrázky:

Tajomný muž Gravatar

Už ste ich videli? Zjavujú sa pri vašom mene tiež?

Keď sa zjavil na tomto blogu prvý komentár, bol som príjemne prekvapený, že autor použil personalizovaný obrázok. Týmto obrázkom sa medzinárodne hovorí Gravatary a ich podpora je už v základnej inštalácii systému WordPress.

Ako to celé funguje?

Za celým nápadom stojí jednoduchá myšlienka: mať svoj obrázok všade na internete, kde komentujem. Ideálne je k tomu použiť e-mail adresu, ktorá sa síce na stránke nezobrazuje, ale pri pridávaní komentárov je vyžadovaná. Tak vznikol v roku 2005 Gravatar.

Pokračovať ďalej v príspevku Prestaňte byť TÝM mužom! Používajte Gravatary! »


Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »