Čítate: Vyhodnotenie ankety o zameraní blogu

Anketa na čo sa zamerať pri ďalšom vývoji tohto blogu dopadla podľa môjho očakávania:

Prvenstvo si obhájilo súčasné zameranie na jednoduché tipy pre blogerov – začiatočníkov.

Na čo sa zamerať pri ďalšom vývoji tohto blogu?Na druhom mieste sa ocitol fenomén dnešnej doby – sociálne siete. Mám v pláne sa venovať vplyvu týchto na blogy a blogosféru a som rád, že moji čitatelia majú rovnaký záujem.

Tretie miesto obsadila téma marketingu blogov a internetových projektov. Marketing je mojím hobby a preto môžte tiež očakávať nejaké zaujímavé správy z tejto oblasti.

Technické záležitosti pre správcov blogov a tipy k podnikaniu s blogmi sa delia o miesto štvrté.

Napriek tomu, že o výskumy, dotazníky a ankety má záujem najmenšia časť čitateľov, budem v nich pokračovať. Predsalen patria k môjmu obľúbenému marketingu. 🙂

Každého súčasného alebo budúceho blogera bude určite zaujímať, akú navigáciu na blogu čitatelia využívajú najviac. Hlasovať môžete na stránke rozhladna.sk v pravej časti, kde je zároveň aj možnosť sledovať priebežný stav. Ak využívate najviac niečo iné ako je na výber v ankete, dajte nám vedieť v komentároch pod týmto príspevkom. Vašu voľbu s radosťou doplníme.

Zdieľajte radosť:

« Predchádzajúci príspevok na stránke:

Nasledujúci príspevok na stránke: »

Páčil sa vám článok?
Pridajte si ho do záložiek alebo ho zdieľajte cez tlačidlá vyššie.

Verzia pre tlač Verzia pre tlač

Pridajte pekný komentár

» RSS kanál komentárov tohto príspevku

CommentLuv badge

Prečo sú kľúčové hodnoty dôležitejšie ako misia, vízia alebo firemné ciele?
Stiahnite si dokument s viac ako 160 hodnotami. Zadajte email nižšie a pošlem vám dokument, ktorý som vytvoril:

.

160 námetov na kľúčové hodnoty »